Review Videographer Nikah : Wira Visual

Selamat malam semua... :-)

Nak tau tak sekarang ni kat mana? kat opis hubby wey.. teman dia buat tender dengan geng-geng opis dia. Hurm nak buek cmano da nama pon isteri kena la follow suami..huhu.. Ok lupekan citer tersebut. Sekarang ni ada internet yang sangat laju marilah kita mengambil kesempatan dengan buat review videographer nikah saya yang lalu. Hahahaha (gelak jahat)


Our Official Solemnization Videographer


Officially suami dan isteri :-)

Ini adalah hasil Abang Wira semasa malis akad nikah kami 28 April 2012 yang lepas. Memang sengaja minta abang wira siapkan lambat sedikit dari yang sepatutnya sebab majlis kami tak memerlukan slide show untuk tontonan. So dalam masa seminggu abang wira amik masa untuk edit dan poskan semua material kepada saya. Komen tentang abang wira?? 

1. Sangat menepati masa
Abang Wira sangat-sangat (ulang suara) menepati masa ketika majlis nikah berlangsung. Kami hanya berurusan melalui email sahaja dan seminggu ke dua minggu sebelum majlis saya remind dia (padahal tak payah remind pon takpe rasanye) tapi yang penting kalau ada apa-apa perubahan kena maklumkan segera kepada beliau supaya memudahkan urusan majlis tersebut. Abg Wira start shoot dari saya mekap di rumah dan nikah majlis di masjid kembali ke rumah semula. Nikah saya start pukul 3.00 petang tapi lepas zohor abang wira da terpacak di rumah saya dan start shoot skit-skit sepanjang majlis kami. Lepas shoot saya mekap abang wira terus ke masjid untuk prepare shoot nikah pula. Lepas nikah kami terus balik rumah untuk upacara batal air sembahyang di pelamin rumah. Hehe... tapi abang wira tetap maintain gagah shoot majlis kami.


2. Mudah diajak berbincang
Jujurnya saya senang berurusan dengan abang wira sebab dari mula perkenalan kami lagi beliau sangat baik hati dan bertolak ansur dalam isu pembayaran deposit dan bayaran penuh. Sebagaimana yang sedia maklum (amboi skema ayat ko) saya ni BUDGET BRIDE tapi teringin sangat nak hire videographer yang creative dan sweet untuk majlis akad nikah. Bila baca review dari blogger KINA a.k.a Shakina Farhan tentang abang wira ni terus jatuh hati dengan hasil kerja beliau. Suami saya pon setuju dngan cadangan saya ketika itu. Namun kekangan kewangan tidak mematahkan semangat kami untuk hire dia. So saya cuba merisik khabar kalau-kalau dia bersetuju kami buat bayaran secara ansuran dan alhamdulillah dia setuju tapi yang penting sebelum majlis mesti da settle.Hehe.. pelanggan yang sangat demand tapi alhamdulillah abang wira rajin melayan dan senang diajak berunding.

 3. Sangat lawak dan mudah mesra
Hahaha..ntah pape point kan tapi serius abng wira ni sangat lawak giler. Masa memula dia masuk bilik saya tengah mekap saya nervous gak la sebab pertama kali jumpa but then terus ketawa je sepanjang mekap sampai kena marah dengan MUA kak amy zalini. hahaha.. dari nervous terus happy je sepanjang majlis. tipula tak rasa sedih masa akad nikah tapi rasa gembira lebih menguasai diri (gatai ko kan nak kahwin. hehe...) kira abang wira secara tidak langsung mengurangkan debaran perasaan ketika itu. Keluarga saya pon memberi komen yang sama tentang abang wira. My mom siap pack kan makanan untuk abg wira since abang wira tak makan pape sepanjang majlis. hehehehe...

Now nak tunjuk material yang kami terima baru-baru ini :-

  
Okla setakat ni review videographer kami untuk majlis pernikahan kami.

 So b2b yang masih mencari-cari videographer untuk majlis korang boleh la contact abg wira ni and deal dengan dia sendiri. Insya allah hasil kerja beliau berbaloi dengan apa yang anda akan bayar. Alert dengan promosi yang abang wira buat sebab saya pon grab promotion end year 2011. 

check this out !!
.
.
.
.
.
.

till then



Love



Mrs Bella  :-)


Comments

Popular Posts