02/12/2010 = Exhausted day!!

Salam everybody....hehehe..lately ni hidup aku busy giler..makan xsempat gara-gara keja dateline..rehat untuk solat je..seriusly busy dgn keje2 office yang menimbun..melungkup buat keje pun ye gak rase... Mau xnyer aritu aku catat rekod punch kad balik pukul 10.20 MALAM..huhu..(sampai mama aku bising suh tdo opis terus..hukhuk) wei keje ko punye pasal terpaksola aku menghamba diri..huhu (salahkan keje..xkire..:p)

aku yang kepenatan :(

Uish..pening pale aku sekarang..sume benda kena buat rushing je..mane x exhausted..nak charge tenaga balik pon xsempat...Ya allah ampunkan aku yang merungut je... :(  aku bukan xbersyukur cume kadang2 kewarasan minda dan akal membuatkan aku rasa macam down je..sob2..Jangan give up Nabila !! (bercakap dengan diri sendiri sambil lempang skit untuk kesedaran segera..adoiii!)

Harap2 masa akan datang dapat mendidik aku yang agak slow ini menjadi lebih cergas dan cerdas..yeah!!
Maafla entry yang lemau dan suam-suam kuku je....nak rest dulu...Zzzzzz

Comments

Popular Posts