Farewell for Su

Hai everybody....ake nak citer pasal majlis makan2 kt opis sempena farewell practical student kat opis aku.. actually last day dia bulan 11 lagi..so sekarang baru ada masa nak update..hikhik.. Si dia itu SUHAILI BINTI MASDAR. Da dekat 2 bulan gak  dia practical kat situ..banyakla yang dia da belajar kot..hikhik  tapi yg paling penting dapat membantu meringankan keje-keje kami kat situ..(bukan buli tau..  )


so pada satu hari tue ktorang sume rancang untuk meraikan dia sebagai tanda penghargaan kami kepada beliau...huhu.(skema ayat xtahan..) dengan  tanpa perancangan yang stabil, kami gigihkan juge menyiapkan mana2 yang ada...aku ditugaskan membalut hadiah buat beliau..seyes wei aku dahla kelam kabut dengan keje belambak  tapi buat gk....:( dan menu untuk hari itu ialah chicken chop and lamb chop..sodaapp walaupon beli kat gerai bese je..huhu..gamb xde coz da abis makan baru teringat nak amik gambo...:)
okla enjoy the picas guys...:)


the girlz..(dari kiri : kak jue,aku,kak nurul dan sue)


penyerahan hadiah dan sumbangan dari bos..:)


aku dan dia



Atas : hadiah daripada Agrobank
Bawah : aku yang bagik..hehehe
So, aku nak ucapkan tahniah kepada Sue sebab berjaya  menamatkan praktikal dengan cemerlang...:) semoga terus berjaya dan paling penting jangan lupe kitaorang kat sini... Ceria-ceria selalu.. See ya!

Comments

Popular Posts