Dua Puluh Hari Lagi....L.O.V.E

Asslammualaikum my love... : p

First saya nak share berita penting kepada sesiapa yang sudi singgah blog saya ni....

Pada :
01 OKTOBER 2011

Bertempat di :
Taman Sri Putra

Acara :
Majlis Pertunangan Yusnizam & Nabila


Persiapan sepanjang masa sebulan yang terhad ni berjalan dengan baik. Alhamdulillah semua memberi kerjasama dan idea yang bernas untuk diaplikasikan. Faham2 sajela saya ni merupakan anak sulung. Memang blur n konfius jap pasal persiapan yang perlu dilakukan. Nasib dengan menyimpan wang secara berdikit-dikit dulu dapat membantu saya dari segi memberi material yang diperlukan. Terima kasih juga kepada insan2 yang sudi sgt membantu saya sepanjang persiapan ini.. Xpe2 jangan risau anda bukan penyibok dan  saya xkesa kalau cadangan tu dapat membantu.

Jom semak list untuk Majlis Pertunangan :-
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.

Okla.... till then. da ngantuk sangat rasa mata ni.Love u semua.






Comments

  1. haha, nabila ke ni. nak kawen da ye. berjumpe di sini rupenye. :D

    ReplyDelete
  2. Thanks kak cikin.. :-X
    Kak is kn? Silap pgl kak amy. Huhu. Kak is pon makin gorjes n slim. Jeles okey!! Miss u lah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts