Menunggu Anugerah Mu - 40 minggu 2hari

Salam selasa dan selamat bekerja semua.

Akhirnya dapat gak download blogger apps. Lebih mudah dan bersemangat nak update blog pasni. Huhu.

Semalam aku and hubby pergi hospital serdang untuk cek kondisi baby. Ahad lepas aku da due so hubby risau kalau2 ada pape yang xkena. Sampai pukul 7.50 pagi tapi dapat parking dekat pukul 9.00. Hazab tol cari parking. Bila da ok sume terus pergi tempat bersalin dan daftar.  Memang ramai betul kat situ. Tunggu lama gakla. Ada yg menahan sakit. Ada yg relax je. Sampai turn aku terus masuk cek BP, urine dan tunggu jap  sblm doc panggil. Doc scan baby dan seluk nk tgk jalan. Ni 2nd time kena seluk so aku awal da control nafas. Nyilu sikit la. Doc cakap belum buka jalan lagi. Lepas tu cek CTG pula dari 20 minit jadi sejam sebab baby asyik pusing2. Huhu. Dekat 4 jam then doc bagi balik dulu sebab kes aku ni fake delivery . Kena tunggu lagi. Klu x bersalin gak next week doc akan induce. Risaunya allah je tahu. Aku pujuk baby kuar awal sikit xnak la bersalin paksa. Hubby pon da xsabar. Ya Allah mudahkanlah urusanku dalam melahirkan anugerahMu ini.

Love

Bella ♥

Comments

Popular Posts