RM50 Gift Voucher from Mommy Lily

Salam Love...

Happy Diwali kepada semua yang merayakan perayaan tersebut pada hari ini.

So, pagi tadi masa blogwalking terjumpa la blog ni.. Owner blog tu ada buat giveaway kepada follower yang setia mengikuti blognye.. oh ye owner ni gak ada online business gak tau..comel2 sume barang kat situ.. 

Princess Lily Closet

So..sebab nak join contest ni pon saje2..mana tau ada rezeki kan.. Voucher ni xbole ditukar dengan duit tau you all.. Okey, voucher di atas boleh ditukar kepada barang-barang ready stock di kedai online beliau..
(so..kalau bukan saya guna pon..saya bole jadikan sebagai hadiah kan?? hehehe..)

Saya tau maybe contest ni untuk mommy2 since saya pulak b2b tapi xsalah mencube kan(ayat pasrah!!).... mana tau saya jumpa gaun2 yang berkenan di hati untuk dijadikan sebagai flower girl saya nanti..huhu..berangan itu perlu!!

Pray for the best!! Till then dearissss....



Love,

Bella

Comments

Popular Posts