Bertahan @ Berundur??

Salam wanita seluruh dunia ...  :-)

Sejujurnya sekarang aku da xde mood nak keje kat sini lagi..

Aku nak je berhenti kalau boleh.. Da bosan wey! Bosan! Bosan! Pufff

Ok fine aku tau aku emo skit (eh banyak kot) hari ni. Da banyak kali kot aku pegi  internal interview tapi

xdapat gak. Bodoh benar ke aku jawab soalan? Ke dorang cari yang cun je ek? Hahaha.. Lol.

Ok xpela kalau da xelok dimata orang baik blah jela kan dari company ni tapi mengenangkan nak kahwin

terpaksala bersabar. Salah aku ke?? Ya allah tunjukkanlah hikmah Mu. Memang rasa down giler2 ni.

Hurm keje berlambak xkesala tapi macam xdihargai jek. Haish! 

Xpela dugaan Allah pada hambanya. Insya allah aku cuba untuk redha dengan ikhlas hati bukan dibibir je.


Yang meroyan,

Bella 



Comments

Popular Posts