Im not feeling well right now

Salam monday bluess....

Tapi saya xbluess pon.. badan sakit2..hangat pon ye..tekak da pedih dari malam tadi...

Ingat nak MC je tapi gagahkan diri jugak keje ni.. Harusla kan sape nak ganti keje yang berlonggok tu.

Bukan ada sesiapa pon nak ganti kerja saya sebab tu kalau cuti kena fikir banyak kali. huhu

Nak update wed pre je setakat semalam :-

1. Kasut Nikah - done

Kasut nikah da beli. Yeay!!! Alhamdulillah jumpa jgk yang berkenan dan underBUDGET. Huahua.
Semalam pergi JJ Bkt Tinggi sajela cuci2 mata dengan My Other Half. Masuk SUMMIT dan jumpa yang berkenan dan underBUDGET (saje ulang2 cakap..) warna PUTIH you all.. yippeee!!! xsampai RM100 dan ada LESS % lagi. Wahhh!!! Lagila mak sukeeeeee!!! Ok jangan nak over-the-top sangat. Gambar xde xebab kat handfon. Xpe nikah nanti kasi tunjuk ye..(ada ke sesape nak tengok?? malu....)

2. Tukaran venue nikah

Seperti yang sedia maklum checklist sebelum ni ada nyatakan venue nikah akan dibuat dirumah kan??? Now telah bertukar ke masjid jamek pula. Keputusan dibuat setelah perbincangan dan pandangan semua pihak diambilkira. Hurm..terus maklum videographer maklumkan perkara tersebut. Alhamdulillah dia pon xkesa sebab pernah shoot kat masjid pon sebelom ni. Lega disitu cumanya nak adjust balik flow majlis. Hurm kena bincang dengan FM saya la nanti. Siapa FM saya? tunggu......haha saje nak usik2

3. Pertambahan doorgift

Sebelum ni da siap booking doorgift untuk tetamu kat Shawqi's tapi dalam 1000pcs cmtu. Masa borak2 dengan mama, tetibe mama cakap "Cukup ke doorgift kita ni ye? " Saya po cuak gakla terus kira-kira sendiri. Last2 decide nak beli extra lagi doorgift supaya time majlis nanti xdela memasing mengelabah doorgift xcukup kan. So nanti akan ke Nilai 3 semula untuk cari bahan2 yang diperlukan. Hurm.. its about money matter again!!

Okla tu je rasanye. Mata da berat tangan da lenguh kaki da menggigil sejuk. Ada masa update lagi ye.

Love



Bella 

Comments

Popular Posts